1/21/11

LASEKRETSEN VAXER

Sa kan jag meddela att mindre an tre manader efter att jag skiftade bloggformat till den har kortare formen har lasekretsen nu passerat 1000 besok per vecka. Stort tack till er alla! Det har ar inte i narheten av toppvolymen pa Hayek-Institutet Sverige under forra aret, men som de sager pa The Klingon Homeworld: Patience is a human virtue...

Tack ocksa till alla er som kopt min bok. Ju storre lasekrets och ju mer feedback, desto storre incitament att skriva nasta bok. Min politiska roman kommer ut om nagra veckor. Manuset ar klart. Jag overvager samma publiceringsform som Julia Caesar anvande for sin bok "Varldsmastarna". Traditionella forlag publicerar inte kontroversiell litteratur...

Den har sondagen ska jag antligen hinna svara pa en fraga fran Bjorn om arbetskraftsutbudet. Battre sent an aldrig!

1 comment:

Björn said...

Kul att se!

Jag ser fram emot din söndagskrönika som vanligt.